Zlaté dny pro chlapce a děvčata
V roce 1931 odjíždí Nucky za Sally Wheetovou na Kubu a spolu s americkým senátorem navazuje užší vazby se společností Bacardi Rum. Věří, že prohibice ve Spojených státech už brzy skončí. Margaret, která pracuje na Wall Street, se ocitá v horkém křesle.