Norský král
Chalky se vrací do Atlantic City s myšlenkou na pomstu. Nucky, který se stále cítí ohrožen Lucianem, domluví schůzku s Maranzanem v New Yorku. V Chicagu, po večírku u Van Aldena a Sigrid se Eliovo shledání s June nečekaně zvrtne.