Kolik?
Při řešení svého společného dilematu v Atlantic City najdou Nucky s Margaret společnou řeč. Během setkání s Al Caponem v Chicagu narazí Luciano na starého protivníka. Sally Wheetová provede platbu na Kubě uprostřed narůstajících obav z lidového povstání.