Int'L Players Anthem (I Choose You)
Velký den Jordana a Simone se blíží a s pomocí Billyho a Laury si začínají představovat, jak bude vypadat jejich nová budoucnost. Spencer i Billy si uvědomují, jak velký tlak fotbalový tým pociťuje, ale ke svému překvapení možná najdou nového spojence.