The Bigger Picture
Když za Spencerem přijde lovec talentů, musí se rozhodnout, zda mu jeho nabídka vůbec stojí za pozornost. Billy si uvědomuje, že se nábor změnil, a dostane nápad, jak svým hráčům pomoci. Střelba policistů na mladou černošku se dotkne Olivie u srdce.