How Come
Poté, co Spencer dostane několik moudrých rad, se s týmem seskupí kolem Chrise, aby mu pomohli překonat jeho trauma. Spencer si uvědomí, že je načase být ke Coopovi upřímný, aby se vyrovnal s tím svým.