Ready or Not
Spencerův rozehrávač musí vynechat zápas proti Westlake a Spencer na sebe a své mladé spoluhráče vyvíjí další tlak kvůli všemu, co je v sázce. Billy a Jordan si dělají starosti, když se Willie nedostaví na zápas, jak slíbil.