Surviving The Times
Spencerův život vyvíjí dobře, ale vše se změní, když se Billy dozví, co před ním tajil. Jordan a Asher obdrží zprávy, které ani jeden z nich nečekal. Coop je nadšená, že může vyrazit na turné, ale zklame ji, že nikdo z týmu nemůže jet s ní.