After Hours
Billy donutí Spencera a Frausta, aby se domluvili. Noc nabere zajímavý směr poté, co Spencer narazí na Jordana a Ashera. Olivia je nadšená, že si může vyrazit s Laylou, ale večer neprobíhá podle jejích představ.