No Opp Left Behind
Spencerova fotbalová kariéra na střední škole se chýlí ke konci a on si začíná představovat, jak by mohla vypadat jeho budoucnost. Jordan se začne obávat o vlastní fotbalovou dráhu a Asher zjistí, že Montes před ním něco tají.