Bring The Noise
Spencer zjistí, že Grace vynechala promoci na univerzitě, a požádá Olivii, aby pro ni uspořádala večírek, který jim pomůže odpoutat pozornost od reality. Billy se obává o šance svých hráčů při náboru na vysokou školu a zorganizuje zápas, aby jim pomohl.