Chad a maraton
Když si Chad uvědomí, že by svými línými zvyky mohl nakazit i Clarence, rozhodne se, že se zúčastní Aberdaleského Maratonu. Přestože atlet Chad neví nic o tom, co obnáší být běžcem a musí přijmout Clarencovu pomoc s tréninkem.