Tunel
Potom co Clarence omylem kopne Belsonovu novou videohru do kanálu, vydá se Belson do velikého podzemního odpadního tunelu, aby ji dostal zpátky. Když se Belson nevrací, Clarence se musí rozhodnout jestli nepůjde za ním.