Talentová soutěž
Clarence pořádá velkou show talentů na jeho dvorku, aby představil skryté talenty, které jeho přátelé skrývají. Ale když Brady tvrdí, že talentovaný není, Clarence chce dokázat, že každý se může převést s něčím speciálním!