Kámoš v ohrožení
Když Clarence zjistí, že Sumo si našel nové kamarády v nové škole, je zmatený a začne žárlit. Přijme Clarence školní život bez Suma, nebo vymyslí svůj vlastní způsob, jak by mohl jejich vztah fungovat i nadále?