Nóbl Clarence
Clarence přihlásí svůj text do soutěže kreativního psaní a je potěšený, když se dostane mezi finalisty. Ale když Jeff zjistí, že Clarence dostal pozvání na oficiální večeři, chce rozháraného Clarence přeměnit v uhlazeného gentlemana.