Clarence miluje Shoopku
Clarence zjistí, že jednou z jeho sousedek je věčně mrzutá paní Shoopová, která mívá dozor o školních přestávkách. Zjistí, jak žije, a dojde k závěru, že jí chybí přátelé. Proto začne otrávené podivínce Shoopové shánět příhodné kamarády.