Belson má přítelkyni
Clarence nemůže uvěřit, že jeho "nejlepší přítel" Belson má novou přítelkyni jménem Pipi. Ale když je spolu pozoruje, rozhodne se, že jim musí pomoct, aby lépe projevovali své city.