Videopůjčovna
Clarence, Jeff a Sumo navštívili místní videopůjčovnu, aby si půjčili film, ale zjistí, že jsou všechny kazety s ním vypůjčené! Každý z nich má jiný návrh jakou kazetu si místo toho přinést domů.