V rádiu
Když se Clarance během vyučování zaposlouchá do rozhlasového vysílání, inspiruje ho to se k natočení vlastního rozhovoru s kamarádem Sumem. Když si paní Bakerová rozhovor poslechne, zařídí Clarencovi vysílací čas v Aberdaleském rádiu.