Kamarádka na ovládání
Clarence tráví den venku společně se svým autíčkem na ovládání jménem Carla. Ukáže se ovšem, že Cara má svou hlavu, a tak se Clarence rozhodne následovat její dobrodružství. To ale zásadně narušuje plány Jeffa a Suma.