Η κουζίνα της αρκούδας
Χαμένοι σε έναν παγετώνα, οι παρουσιαστές αντιμετωπίζουν την αχανή ερημιά της Αλάσκας. Πρέπει να διασχίσουν ένα βουνό πάγων για να φτάσουν στην περιοχή όπου διαβιούν αρκούδες.