Η εγκαταλελειμμένη πόλη Μονσερά
Η βάρκα των Μάικελ & Ρουθ βυθίζεται και παλεύουν με την παλίρροια για να βγουν στη στεριά.Διαπιστώνουν ότι είναι στο πέρασμα ενός από τα αγριότερα ηφαίστεια της σύγχρονης ιστορίας.