Οδύσσεια σε σπήλαιο της Κροατίας
Ρουθ και Μάικελ Χοκ πρέπει να βγουν από σπήλαιο στην Κροατία αποφεύγοντας καταβόθρες και σταλακτίτες. Η έξοδος από εκεί είναι επικίνδυνη αφού πρέπει να αποφύγουν και ναρκοπέδια!