Τρίτωνες και ρίζες
Ο Μάικελ Χοκ επιστρέφει στα παλιά του λημέρια της νεότητάς του και μαζί με τη Ρουθ χάνονται στην ερημιά του Κεντάκι. Παρά τη γαστρεντερίτιδα, ο Μάικ είναι αποφασισμένος να σωθούν.