Η Υψηλή Έρημος της Καλιφόρνια
Μάικελ και Ρουθ επιστρέφουν με περισσότερες ιστορίες επιβίωσης καθώς χάνονται στην ορεινή υψηλή έρημο της Ν. Καλιφόρνια όπου πρέπει να φάνε ταραντούλες και σκορπιούς για να ζήσουν.