Όταν ο Μάικ και η Ρουθ περιπλανώνται σε βάλτο με πυκνή μαγκρόβια βλάστηση, παλεύουν να βρουν τροφή και πόσιμο νερό. Τα πράγματα χειροτερεύουν όταν ο Μάικελ πέφτει σε καταβόθρα.