Πυρκαγιά στη Λουιζιάνα
Ο Μάικ και η Ρουθ παγιδεύονται στο φλεγόμενο δάσος στην ενδοχώρα της Λουιζιάνα και πρέπει να γλιτώσουν από πτώσεις δέντρων, να στήσουν καταφύγιο και φωτιά, και να φάνε αρμαντίλο.