Η ζούγκλα του Αμαζονίου πλημμυρίζει
Μάικελ και Ρουθ χάνονται στη διάρκεια των πλημμυρών στη ζούγκλα του Αμαζονίου με ένα πρωτόγονο κανό. Επιβιώνουν με σκουλήκια, πιράνχας και βρόχινο νερό και προσπαθούν να διαφύγουν.