Κίνδυνος στα χάιλαντς της Σκοτίας
Οι φίλοι πέφτουν σε καταιγίδα κι αναγκάζονται να κατέβουν το βουνό για να πάνε στην ακτή. Κατεβαίνοντας γκρεμούς συναντούν ομίχλη, βροχή και χιόνι αλλά ελπίζουν να βρουν ένα χωριό.