Χαμένοι στη θάλασσα
Μάικ και Ρουθ περιπλανώνται για μέρες μέσα στη θάλασσα στο Τρίγωνο των Βερμούδων χρησιμοποιώντας ό,τι έχουν μαζί τους. Δείτε πώς αντιμετωπίζουν την αφυδάτωση και την πείνα.