Σκληροτράχηλο όχημα
Ο ιδιοκτήτης του Bronco διστάζει μπροστά στην ακραία πρόταση του Ντέιβ για την καμπίνα. Ο Ντέιβ πρέπει να ικανοποιήσει τον πελάτη χωρίς υπερβολές.