7 οχήματα, 4 μέρες, 1 τρομερή εκδήλωση
Το συνεργείο ετοιμάζεται για την ετήσια έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας. Φέτος ο Ντέιβ θα πάει επτά οχήματα στην έκθεση. Δεν είναι εύκολο εγχείρημα.