Η "παράνομη" Porsche
Ο τελευταίος πελάτης του Ντέιβ θέλει μια “παράνομη” Porsche 456 A. Χρειάζονται πολλές μετατροπές. Θα είναι μια τρομερή Outlaw με τη σφραγίδα Κίντιγκ.