Πίσω στον δρόμο
Ο Κέβιν και ο Ντέιβ πηγαίνουν το φορτηγό στο σόου Triple Crown of Rodding στο Νάσβιλ, κοιτούν τις κατασκευές των ντόπιων και μπλέκουν σε ιστορίες.