Μια βδομάδα στη ζωή μας
Μια ματιά σε μια εβδομάδα, από τη Δευτέρα ως την Παρασκευή περιλαμβάνει πολλές ιστορίες του τι ακριβώς συμβαίνει στο παρασκήνιο της εκπομπής.