Αποτέλεσμα αγάπης
Η Chevelle περνά από το βαφείο στη συναρμολόγηση και παίρνει ζωή. Η νέα ταπετσαρία δίνει στο όχημα την πραγματική αναβάθμιση που χρειάζεται.