Το κλασικό και ο μονόκερος
Φτάνει μια Bel Air του ‘55 που δεν έχει πάρει μπρος επί δέκα χρόνια, μια δουλειά με έναν μονόκερο, και μια Ferrari 360 Spider που θέλει νέα οροφή.