Χωρίς μεταμέλεια
Στο Λύκειο, η γυναίκα του Ντέιβ, Τσάριτι οδηγούσε μια Chevelle του ‘76. Η ομάδα δουλεύει για να ετοιμάσει τον αντικαταστάτη εκείνου του οχήματος.