Το ερώτημα του χρώματος
Ο Ντέιβ έχει βγάλει όλα του τα μολύβια ψάχνοντας το μοναδικό χρώμα που θα καλύψει το αίτημα του πελάτη να ενσωματώσει το μωβ στην κατασκευή.