Ο παράδεισος των φορτηγών
Κατά βάθος, στον Κέβιν αρέσουν τα φορτηγά. Όταν ένα σόου με φορτηγά περνά από την πόλη, αναλαμβάνει να δείξει στον Ντέιβ τις εκπληκτικές μετατροπές.