Ρισκάροντας στη Βερίγγειο Θάλασσα
Ο Τζέικ βιώνει ψυχωσικό επεισόδιο όταν μπαίνει νερό στα καύσιμα. Ο Κιθ απολύει ανέντιμο ναύτη και καταλήγει σε συμπλοκή στο μπαρ του αεροδρομίου.