Ο κίνδυνος κρύβεται στους πάγους
Ο Σιγκ ποντάρει σε ένα επικίνδυνο ταξίδι στον μακρινό βορρά αλλά στην πορεία παθαίνει σοβαρή βλάβη. Ένας πολύτιμος ναύτης τραυματίζεται σοβαρά.