Επιβίβαση στο Τάιμ Μπάντιτ
Ο Σιγκ προτρέπει τον Ρικ να αναζητήσει παλιό χάρτη με μυστικούς ψαρότοπους. Ο Τζόναθαν ρισκάρει σε πανύψηλα κύματα ενώ μπαίνει στο λιμάνι Σεντ Τζορτζ.