Στο μάτι του τυφώνα
Τυφώνας προκαλεί θηριώδη κύματα και ανεμοθύελλα. Ρικ και Μπομπ προσπαθούν να ράψουν τραύμα εν μέσω θαλασσοταραχής, ενώ ο Τζον επιχειρεί ελλιμενισμό.