Πειραματισμοί και μαθήματα
Η ψαραγορά καβουριών Αρκτικής ξανανοίγει, Κιθ και Τζέικ πλέουν προς τον βορρά και πέφτουν σε σιβηρική καταιγίδα, ενώ ο Σιγκ ποντάρει σε συνεργάτη.