Σε αδιέξοδο
Ο Σιγκ κλέβει ψαρότοπο από τον Κιθ. Ρικ και Μπομπ βουτάνε σε τεράστιο κύμα και τα όργανα δεν λειτουργούν. Χάρλεϊ και Γκρεγκ παθαίνουν βλάβη.