Δόλωμα οργής
Το Time Bandit χάνει ισχύ και ο Τζόναθαν προσπαθεί να βρει τη βλάβη με κάμερα. Ο Κιθ στήνει παγίδα για να διώξει τον Σιγκ από τον πλούσιο ψαρότοπο.