Ανεβάστε το τέρας
Κιθ και Τζέικ προστατεύουν τον ψαρότοπο από άλλα αλιευτικά. Ο Σιγκ πασχίζει να διατηρήσει τον σκάφος λειτουργικό σε ενδεχόμενη μετατόπιση φορτίου.