Χτύπημα κάτω από τη ζώνη
Η συνεργασία των Σιγκ και Ρικ διαλύεται, ο Κιθ παλεύει με τραυματισμό και υποστελεχωμένο πλήρωμα. Ο Τζακ χάνει τον έλεγχο του πηδαλίου σε τρικυμία.